Treceți la conținutul principal

Ce îți recomand în martie de la Corint


La fel ca majoritatea editurilor, și Corint are promoții special gândite pentru cititoarele înfocate. Și pentru partenerii lor, care au de unde alege variante de cadouri pentru doamne cu costuri mici, dar cu impact mare, garantez eu. Ca să nu dați greș, vă recomand 5 cărți pe care le puteți lua luna aceasta de la Corint cu o reducere de 50%. Practic, în loc să-ți iei obișnuitele 5 cărți pe care le doreai, adaugi și cele 5 recomandări ale mele, așa că iei 10, dacă tot ai făcut economie. Sau cel puțin așa funcționează matematica mea... și probabil a multor cititori.


Vă prezint mai jos un top cu ce mi-aș lua eu acum de la Corint dacă ar fi să dau timpul înapoi și să nu fi citit minunățiile astea, dar și ce intenționez să citesc în perioada următoare, astfel:


Dacă n-ai citit cartea asta (se poate oare așa ceva?), o recomand repede și degrabă. E una dintre acele cărți care împletește magistral dozele potrivite de superstiție, încălcare a regulilor, limitare și dorința de a supraviețui, dar și necesitatea de a ști adevărul și crimele care se fac în numele acestuia, un concept care ucide la fel de ușor ca acela de credință, de exemplu. 


Am citit-o cu atât de mult timp în urmă încât nici nu-mi mai amintesc povestea în sine, însă știu și acum impresiile pe care mi le-a lăsat. O carte delicată și feminină și care, dincolo de orice, mi-a dat o stare de bine unică și irepetabilă - iar de atunci știm că am mai citit câteva sute de cărți. Nici măcar una n-a reușit să mă facă să mă mai simt așa.


Probabil că majoritatea oamenilor se prefac când nu se arată interesați de asemenea aspecte ce țin de viața intimă a altora. Dar să fim sinceri, chiar așa e? M-aș hazarda puțin și-aș spune că suntem dependenți de dedesubturile oricărui fapt. Pentru că așa suntem și punct. Iar despre sexualitatea romanilor nu se vorbește atât degeaba; cât din ceea ce se întâmpla în dormitoarele lor mai poate ține astăzi de tabu?


Este printre cele mai cunoscute fețe regale din istorie, dar asta se datorează în primul rând istoriei ei personale controversate. Grace Kelly, actrița-prințesă care a strălucit în fiecare dintre cele două ipostaze într-un mod fascinant. Iar dacă nu v-am convins, încercați filmul despre viața ei în care rolul principal e jucat de frumoasa Nicole Kidman.

5. Magonia, Maria Dahvana Headley

Primul volum din seria Magonia are o descriere absolut incredibilă. Și după ce John Green a deschis apetitul tinerilor cititori (dar nu numai) pentru cărțile care tratează teme serioase, cum ar fi boala și moartea, Magonia este exact ce-ți trebuie pentru a rămâne în temă, dar și pentru a-ți rupe sufletul bucăți-bucățele cu fiecare pagină întoarsă, așa cum știm că ni se întâmplă tuturor la un moment dat. 

Mai multe promoții și oferte găsiți pe site-ul celor de la Corint, aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alegoria experienței literare profunde - Rui Zink, „Cititorul din peșteră”

Sunt convinsă, 100% convinsă că, dacă aș fi citit cartea asta în urmă cu câțiva ani, deloc nu mi-ar fi plăcut. Și sunt la fel de sigură că, dacă o voi citi peste încă vreo 10-20 de ani - că mai mult nu apuc eu să trăiesc - mi se va părea chiar mai inteligentă decât acum. Explicația e simplă: cartea asta e despre cărți, citit, scriitori (mai puțin), cititori (mai mult), minunata experiență a cititului, a descoperirii ideilor, a dezvoltării capacității de a-ți imagina, de a transforma informația în imagini colorate și liniștitoare sau, dimpotrivă, care instigă. Iar e xperiența literară dobândită după zecile (oare sutele?) de cărți citite în ultimii ani este cea care m-a făcut să văd Cititorul din peșteră , măcar parțial, așa cum merită.

Adolescența fără prieteni și găurile negre ale singurătății

Inima mea și alte găuri negre sau cum Aysel, o adolescentă, își plănuiește sinuciderea. Suferă de depresie și, mai ales, suferă pentru că ceilalți nu-i înțeleg depresia. Își pune singură pe umeri o vină care nu-i aparține, dar crede că e misiunea ei să scape lumea de cine crede ea că este.

Patricia Lidia: „Mulți nu înțeleg că, de fapt, cititul nu e hobby, ci stil de viață.”

Când îți faci timp, îți place să stai de vorbă cu oameni de la care ai ce învăța, de la care nu ai cum să consumi non-informație și care, poate, te vor motiva pe tine și pe ceilalți. Patricia Lidia, pe care cred că o știți din multe locuri, despre care veți afla în cele ce urmează, este un astfel de om luat la întrebări despre tot ce face pentru ea, pentru comunitate și pentru oameni în general. Muncă, Asociația Bastionul ArtLitTim, cluburile de lectură de la Penitenciarul Timișoara, scris, citit mult, copil mic, Asociația Ador Copiii. Când și cum poți să le faci pe toate? Ai cumva un planner zilnic pe care-l respecți cu sfințenie sau cum funcționezi? Vai, cât îmi place să mă laud despre cât de organizată sunt! :) măcar e adevărat și se observă din câte activități MĂ LAUD că fac! Îmi place să cred despre mine că sunt o persoană pragmatică, organizată. Mă folosesc din plin de resursele tehnologiei moderne ca să reușesc să fac în 10 ore cât alții în 24. Nu sunt eu cea mai bună ș